Forum Dziewczyński świat! Strona Główna Dziewczyński świat!
Forum dla dziewczyn :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 29 wyników
Forum Dziewczyński świat! Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Za duzo myślenia..
kingus144

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 1518

PostForum: Ogólne   Wysłany: Pon 10:20, 07 Sie 2006   Temat: Za duzo myślenia..
ja mam przyjaciółkę przez neta- może keidyś się spotkamy... jendą przyjaciółkę 600 km odemnie mieszka... przyjezda co rok do sąsiadki na wakacje a w ciągu roku tylko smsy telefony i gg Smile jendą przyj ...
  Temat: Perfumy x]
kingus144

Odpowiedzi: 149
Wyświetleń: 21441

PostForum: Uroda   Wysłany: Pon 9:03, 07 Sie 2006   Temat: Perfumy x]
ja mam pume czerwoną i jedne Gabriela Sabatini ;D
  Temat: Spódniczki
kingus144

Odpowiedzi: 157
Wyświetleń: 30027

PostForum: Moda   Wysłany: Pon 9:02, 07 Sie 2006   Temat: Spódniczki
ja mam 4 miniowki i 2 za kolona i lubie je nosić ->kocham;D
  Temat: Włosy
kingus144

Odpowiedzi: 151
Wyświetleń: 22545

PostForum: Uroda   Wysłany: Pon 9:00, 07 Sie 2006   Temat: Włosy
ja mam proste włosy do ramion takie wycieniowane teraz.... są strasznie gęste:) i wszyscy zazdroszczą ,ale ja sobie nie bo mam taaaaką szope na głowie ... hhe Razz uzywam odzywki sunsilk a szampon ...
  Temat: Kremy do rąk.
kingus144

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 5037

PostForum: Uroda   Wysłany: Pon 8:57, 07 Sie 2006   Temat: Kremy do rąk.
ja mam''Czterty Pory roku'' - wisniowy ,strasznie ładnie pachnie;D
  Temat: Książki do szkoły.
kingus144

Odpowiedzi: 70
Wyświetleń: 6810

PostForum: O szkole   Wysłany: Pon 8:54, 07 Sie 2006   Temat: Książki do szkoły.
heyka ja używane kupuję bo po co tracić kasę na nowe? jezyk swoje też zawsze sprzedaję.
  Temat: Bykom Stop
kingus144

Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 1584

PostForum: Hyde Park   Wysłany: Pon 8:52, 07 Sie 2006   Temat: Bykom Stop
mi się nie chce czasem pisać ą ę ć itd.... leńSad ,ale postaram sięjezyk i czasem robię błędy (ale to przez przypadek) a słówka koffam,jush raczej nie goszczą w moim słowniku Wink)
  Temat: Numery GG ^^
kingus144

Odpowiedzi: 182
Wyświetleń: 10143

PostForum: Hyde Park   Wysłany: Pon 8:47, 07 Sie 2006   Temat: Numery GG ^^
6645148 >pisac zjakiego forum xD
  Temat: YETI
kingus144

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 2718

PostForum: Area'51   Wysłany: Pon 8:44, 07 Sie 2006   Temat: YETI
nie nie wierzę...
  Temat: Syreny
kingus144

Odpowiedzi: 33
Wyświetleń: 2988

PostForum: Area'51   Wysłany: Pon 8:41, 07 Sie 2006   Temat: Syreny
nie weim czy wierzęVery Happy MOZE ISTNIEJA A MOZE NIE;D
  Temat: Macie Skype?
kingus144

Odpowiedzi: 54
Wyświetleń: 11028

PostForum: Internet   Wysłany: Nie 21:10, 06 Sie 2006   Temat: Macie Skype?
nie mam ;p gg mi styka;D
  Temat: to-ja.pl
kingus144

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 5181

PostForum: Internet   Wysłany: Wto 5:36, 20 Cze 2006   Temat: to-ja.pl
nie nie mam:P
  Temat: Rysio.
kingus144

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 2988

PostForum: Sławni ludzie   Wysłany: Nie 11:52, 18 Cze 2006   Temat: Rysio.
Klan ogladam tylko jak dostane cynk na gadu, ze pojawia sie dalog Bozenka- Rysio. Ostatnio go podsumowala, ze jest zyciowym nieudacznikiem. Glupia gowniara, TAKIEGO czlowieka tak potraktowac. Rysio is ...
  Temat: Rysio.
kingus144

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 2988

PostForum: Sławni ludzie   Wysłany: Nie 11:51, 18 Cze 2006   Temat: Rysio.
Klan ogladam tylko jak dostane cynk na gadu, ze pojawia sie dalog Bozenka- Rysio. Ostatnio go podsumowala, ze jest zyciowym nieudacznikiem. Glupia gowniara, TAKIEGO czlowieka tak potraktowac. Rysio is ...
  Temat: Błyszczyki.
kingus144

Odpowiedzi: 117
Wyświetleń: 13110

PostForum: Uroda   Wysłany: Sob 17:10, 17 Cze 2006   Temat: Błyszczyki.
mama kilka jeden 3 z gazety w pudeleczkach xD jeden Bell Wink i jestden Eveline taki z brokatem i mam jeszcze taki zwykly truskawkowy Wink
  Temat: Dżasia
kingus144

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 2853

PostForum: Humor   Wysłany: Pią 12:48, 16 Cze 2006   Temat: Dżasia
a moze o na jest na serio jakaś niedorowzinięta umysłowo to wtedy nie ma się z czego smiaćjezyka le jak nei to brecha max;P
  Temat: Spódniczki
kingus144

Odpowiedzi: 157
Wyświetleń: 30027

PostForum: Moda   Wysłany: Pią 12:41, 16 Cze 2006   Temat: Spódniczki
ja często nosze spodniczki,ale raczej krótkie ale mam te zj 2 za kolana;)
  Temat: ufoo
kingus144

Odpowiedzi: 65
Wyświetleń: 5817

PostForum: Area'51   Wysłany: Czw 21:13, 15 Cze 2006   Temat: ufoo
nie wiem czy wierze:D
  Temat: Perfumy x]
kingus144

Odpowiedzi: 149
Wyświetleń: 21441

PostForum: Uroda   Wysłany: Czw 21:09, 15 Cze 2006   Temat: Perfumy x]
ja mam jeden Puma i jeden Adidas Wink i taki miętowy ejszcze i ejst super;D
  Temat: Krem do twarzy
kingus144

Odpowiedzi: 42
Wyświetleń: 7383

PostForum: Uroda   Wysłany: Czw 21:06, 15 Cze 2006   Temat: Krem do twarzy
ziaja i nivea Soft
  Temat: Moja szkoła jest...
kingus144

Odpowiedzi: 61
Wyświetleń: 4143

PostForum: O szkole   Wysłany: Czw 18:28, 15 Cze 2006   Temat: Moja szkoła jest...
moja szkola jets normalna ale wybudowano ją przed 2 wojną swiatową;D;D;D ale odnowiona ejst i pol jest giomnazjum i pol podstawowka
  Temat: Music World Game 2
kingus144

Odpowiedzi: 32
Wyświetleń: 10263

PostForum: Internet   Wysłany: Czw 18:22, 15 Cze 2006   Temat: Music World Game 2
ja juz jetsem tam zarejetsrowana ale nie chce mis ei w to graćjezyk
  Temat: Ulubione piosenki.
kingus144

Odpowiedzi: 22
Wyświetleń: 1971

PostForum: Muzyka   Wysłany: Czw 17:26, 15 Cze 2006   Temat: Ulubione piosenki.
G.Andrzejewicz - SŁowa
G.Andrzejewicz-Pozwól zyc
Celine Dion - My Heart Will Go On(Titanic Soundtrack)
Beyonce -Nasughty Girl
Patrycja markowska-Gdy zgasna swiatla
  Temat: Na jakim serwisie macie pocztę?
kingus144

Odpowiedzi: 228
Wyświetleń: 31035

PostForum: Internet   Wysłany: Czw 17:21, 15 Cze 2006   Temat: Na jakim serwisie macie pocztę?
onet
  Temat: Polewa na gg
kingus144

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 3351

PostForum: Humor   Wysłany: Czw 17:06, 15 Cze 2006   Temat: Polewa na gg
lol2 ;D
  Temat: Języki
kingus144

Odpowiedzi: 94
Wyświetleń: 5277

PostForum: O szkole   Wysłany: Czw 8:39, 15 Cze 2006   Temat: Języki
ja narzie od 5 lat ucze sie niemieckiego i od tego roku zacynam prywatny angielski a chcialabym jeszcze francuski albo angielski;P
  Temat: Ulubiony przedmiot
kingus144

Odpowiedzi: 156
Wyświetleń: 14661

PostForum: O szkole   Wysłany: Czw 8:38, 15 Cze 2006   Temat: Ulubiony przedmiot
niemiecki i wf xD
  Temat: Średnia
kingus144

Odpowiedzi: 345
Wyświetleń: 23442

PostForum: O szkole   Wysłany: Czw 8:36, 15 Cze 2006   Temat: Średnia
JA W 1 GIM MAM SRENIA 5.0
  Temat: Ulubiona gazetka x]
kingus144

Odpowiedzi: 171
Wyświetleń: 13500

PostForum: Książki, gazety   Wysłany: Czw 8:25, 15 Cze 2006   Temat: Ulubiona gazetka x]
Bravo Girl i Dziewczyna
 
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin