Forum Dziewczyński świat! Strona Główna Dziewczyński świat!
Forum dla dziewczyn :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gimnazjum - wielki strach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dziewczyński świat! Strona Główna -> O szkole
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Donia123
Muchomorek


Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Wto 1:57, 14 Lip 2009    Temat postu: Gimnazjum - wielki strach

Szukałam i nie mogłam znależć tematu jak jest w gimnazjum . Dokładnie chodzi mi o I gimnazjum
Czy jest wielki stres , czy nauczyciele dużo piłują , czy trzeba się non stop uczyć , i w ogóle jak jest w I gimnazjum Proszę pomóżcie!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luśka
Muchomorek


Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 8:18, 14 Lip 2009    Temat postu:

Cytat:
Czy jest wielki stres

Ja żadnego w moim wypadku nie pamiętam, ale zawsze to lepiej jak się idzie z jakąś koleżanką .Smile
Cytat:
czy nauczyciele dużo piłują

Zależy od gimnazjum. W moim praktycznie w ogóle ;]
Cytat:
czy trzeba się non stop uczyć

A to zależy jaką średnią chcesz na koniec? ;> w moim wypadku wystarczyło posłuchać nauczyciela na lekcji, i jakaś tam średnia była jezyk
Cytat:
i w ogóle jak jest w I gimnazjum

Fajnie Wink U nas w gimnazjum krąży coś takiego, że
W 1 gim. jest najlepiej bo wszystko jest nowe, a i granice pomiędzy poziomami klas się zacierają Razz
W 2 gim. jest trochę nudno bo właściwie nic się nie robi... Ale jako, że są jeszcze starsi uczniowie to oni coś wymyśla jezyk
w 3 gim. Człowiekowi robi się pusto więc bierze się za wszystko co może. W końcu to "my jesteśmy tymi starszymi" ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wiater
Kurtyzana


Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 1892
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z Bialegostoku
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Wto 10:09, 14 Lip 2009    Temat postu:

Tutaj masz trochę.

Ja tam nie zauważyłam jakiejś wielkiej różnicy, da się przyzwyczaic po około miesiącu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 10:13, 14 Lip 2009    Temat postu:

Wiesz, powiem Ci tak... w moim przypadku stres był ogromny, klasa po pewnym czasie okazała się nie fajna, ale oprócz tego zastrzeżeń nie miałam jezyk.
Odpowiem Ci jak osoba wyżej.

Cytat:
Czy jest wielki stres

No to jak wyżej, zależy z czym będziesz wiązać ten stres, zależy od człowieka. Na pewno na początku byłoby Ci lepiej z kimś, kogo znasz.

Cytat:
czy nauczyciele dużo piłują

Gdy ja chodziłam przez pierwsze dni do szkoły, to było "masakra, wszyscy pytają, codziennie trzeba będzie się wszystkiego uczyć!". Po pewnym czasie okazało się to nieprawdą. Nauczyciele zazwyczaj na początku chcą sprawić wrażenie ostrych i pilnujących, ale niedługo potem wychodzi, kto na prawdę jaki jest. Jeśli więc przez pierwszy tydzień co lekcję będą pytać, to prawdopodobnie część z nich potem przestanie. W końcu wyłapiesz kto jaki jest, u którego co musisz umieć na jaką ocenę, i będzie git. Materiał nie jest taki trudny, ale jest duży skok między podstawówką i gimnazjum w tej kwestii (ze średniej 4,4 na półrocze zjechałam na 3,9).

Cytat:
czy trzeba się non stop uczyć

Na to pytanie w sumie już odpowiedziałam. Materiał nie jest trudny, ale powinnaś nastawiać się na najgorsze, od razu zacząć się uczyć.

Cytat:
i w ogóle jak jest w I gimnazjum

Normalnie. Jak w każdej klasie. Różnicą jest tylko zmiana klasy, więcej przedmiotów i większe wymagania. To tylko rok różnicy od VI klasy.
Powrót do góry
Ameretat
Tancerka Snu


Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 1700
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z trzeciego pudła od lewej.
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Wto 10:16, 14 Lip 2009    Temat postu:

Ja szczerze przyznam, że różnicy nie widziałam żadnej. Gimnazjum poziomowo myślę nie odstaje od przeciętnych w naszym kraju, a na wyprowadzkę dalej (najbliższe byłoby 50km oddalone od miejsca zamieszkania) było jeszcze wtedy trochę wcześnie. Dobrze jest mieć kogoś, kogo znasz.
Wiadomo, że pierwsza klasa w każdej szkole czy pierwszy rok na studiach są najgorsze. Dla mnie straszne było to, że nie znałam nauczycieli i nie wiedziałam, który z nich pyta, który nie, że np. na chemię trzeba się uczyć zawsze i zawsze odrabiać pracę domową, a historię (pomimo, że to przedmiot kierunkowy) mogę sobie czasami odpuścić. Imho wystarcza pierwszy semestr żeby się przyzwyczaić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Donia123
Muchomorek


Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Wto 15:36, 14 Lip 2009    Temat postu:

Dzięki dziewczyny . Naprawdę pomogłyście mi .

Dzięki Smile


Ostatnio zmieniony przez Donia123 dnia Wto 15:37, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pinezka
Muchomorek


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: spadłam z drzewa.
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Wto 16:59, 14 Lip 2009    Temat postu:

Nie miałam problemu, ponieważ w mojej szkole w jednym budynku była podstawówka i gimnazjum, więc byli Ci sami ludzie tylko przemieszani w klasach.
Jak patrzę z perspektywy czasu to wydaje mi się, że praktycznie wcale się nie uczyłam w gimnazjum. To wszystko zależy od poziom szkoły i Twoich ambicji.

Gorszy stres miałam jak szłam do zupełnie nowej szkoły średniej, gdzie nie znałam praktycznie nikogo. Ale, że poszła tam też moja kumpela to nie było tak źle Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Donia123
Muchomorek


Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Wto 17:30, 14 Lip 2009    Temat postu:

U mnie też jest połaczona szkoła podstawowa z gimnazjum . I też idę z tymi samymi ludzmi . Jednak chodizło mi o to jak traktujuą Cię nauczyciele , czy duż pytają , sprawdziany . I właśnie wyżej dostałam takie odpowiedzi .
Głownie chodzi mi o to czy gimnazjum jeswt fajne - czy stres.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luśka
Muchomorek


Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 18:34, 14 Lip 2009    Temat postu:

Łee to jak połączone to nie masz się czego bać jezyk
A te pytania... Zadaj je starszym klasą Wink w każdym gimnazjum jest inaczej ;]
Stres to sprawa indywidualna, jedni czują jedni nie, jedni radzą sobie z nim lepiej drudzy gorzej... "Pożyjemy, zobaczymy" jezyk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agix123
Teletubiś


Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Śro 9:16, 15 Lip 2009    Temat postu:

Heh ale weź nie przesadzaj jezyk
Ja idę teraz do 1 gim
i się nie przejmuje Wink)
Nauczyciele jak nauczyciele i ja tez mam podstawowke i gim,
jak tak masz
to nie sraj żarem ;]]
inni dojdą i tyle.. ;dd
a starsi z gim mowią, że trzeba sie podlizywać do nauczycieli w 1 i gitt ;]]

//Wybacz, ale ostatnie zdanie ciężko było zrozumieć więc poprawiłam. ^^ Pianka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joyful.
Muchomorek


Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 19:38, 27 Lip 2009    Temat postu:

Szczerze powiedziawszy wydaje mi się, że gimnazjum to pikuś. Gorzej jest z przeskokiem do liceum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ariana
Dziub Dziub


Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Supermassive Black Hole
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Pon 20:05, 27 Lip 2009    Temat postu:

Naprawdę nie ma sie czego bać. Mi sie osobiście o niebo bardziej podoba w gimnazjum, niż w podstawówce. Pomimo, że to było tylko przejście na piętro wyżej, to i tak zmiany były wielkie - ale na lepsze.
W końcu koniec z tym nieustającym hałasem. Jak koło ciebie biegają i drą się w niebogłosy dziecka, to świra można dostać. W gimie tak nie jest (choć, oczywiście, chłopaki z pierwszych klas wciaz zachowują sie jak psychiczni). Jedna wielka bujda jest z tą masakryczna ilością nauki. Zgoda, troche więcej lekcji, ale ja jakoś niespecjalnie musiałam nad tym siedzieć. Tak jak w podstawówce, do dobrych ocen wystarczało mi tylko to, co zapamiętałam z lekcji. Ogólnie jest lepiej, nie ma co wyliczać. Tak więc nie ma sie czego bać! A co do kocenia; u mnie tego nie było xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
samara
Potencjalny geniusz


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Krynica
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Pon 21:24, 27 Lip 2009    Temat postu:

Gimnazjum - taki sam banał jak podstawówka. Właściwie nie ma różnicy, jedynie materiał jest nieco szerszy, ale kto był wyrózniającym się uczniem w SP ten będzie się wyrózniać też w gimie. Dopiero w LO jest trudniej. Mój brat w gimnazjum miał świadectwa z paskiem, a teraz trzy jedynki na półrocze i średnia niewiele powyżej 3,0.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martyna
Muchomorek


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełchatów
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Wto 6:57, 28 Lip 2009    Temat postu:

Nie mogę się z tym zgodzić. U nas gimnazjum było zdecydowanie trudniejsze i nauki nieporównywalnie więcej. Średnią też znacznie wyższą miałam w szkole podstawowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flicka
Zaklinaczka mrówek


Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Wto 9:37, 28 Lip 2009    Temat postu:

Ja teraz ide i sie tak nie stresuje.
Bd kilka znajomych z starszych klas, oraz ktoś z mojej wiec jest git;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NiepOzOrna
Męczycielka klawiatury


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Stg.
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Wto 13:13, 28 Lip 2009    Temat postu:

Ja już trochę bardziej mam stresa ale mam nadzieje że będzie ok Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ada__
Potencjalny geniusz


Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Dąbrowa Górnicza się kłania :)

PostWysłany: Pią 13:34, 07 Sie 2009    Temat postu:

Dla mni gimnazjum to jeden wielki błąd oświaty, do którego nie chcą się przyznać. Choć powoli chcą się z tego wycofać, ale nie wiedzą jak, żeby nie było, że głupstwo zrobili.
Wyrywają 13-letniego ucznia/uczennicę (niebawem będzie mieć jeszcze mniej lat) ze swojego środowiska, gdzie żył 6 lat, miał przyjaciół, do innego, nowego. Zwłaszcza w tym etapie dojrzewania.
Ale cóż. Chciała Polska taki naród. Dlatego uważam, że jeśli jest się rozsądnym i asertywnym, to wyrośnie na dobrego człowieka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pianka
Kurtyzana


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 997
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z Sabatu Wiedźm.
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Pią 17:37, 07 Sie 2009    Temat postu:

^ Bez przesady, przecież gimnazjum zbytnio się nie różni od podstawówki, to ludzie się zmieniają dorastają. A połowa znajomych i tak pójdzie do tego samgo gimnazjum, jeśli nie wszyscy, zwykle podstawówka i gimnazjum są w tym samym budynku, więc nie ma problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ameretat
Tancerka Snu


Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 1700
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z trzeciego pudła od lewej.
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Sob 10:25, 08 Sie 2009    Temat postu:

Gimnazjum nawet nie pod względem dojrzewania mentalnego czy zmian w postrzeganiu otoczenia jest dramatem. Jest dramatem w sensie zdobywania nauki. Jeżeli ktoś trafia do takiego gimnazjum jak moje - ma wielkie szczęście, jeżeli chodził wcześniej do szkół w mieście. Bo jak nie, to trafia do pozostałych trzech klas, czyli zbiorowiska ludzi którym na niczym nie zależy oprócz tego, żeby zabawa w sobotę w remizie była fajna.
Gimnazjum to trzyletnia zabawa w powtórki z materiału z podstawówki, z niewielkim dołożeniem nowego materiału. Przykładowo tak naprawdę fizyki, biologii czy choćby matematyki zaczęłam uczyć się dopiero w liceum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
b@si@
Teletubiś


Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Śro 17:37, 12 Sie 2009    Temat postu:

Ja tak samo jak Donia ide do 1 gim i tez mam polaczona SP z gim wiec niczym sie nie martwie . Z tym ze ja mam jeszcze nad gimem LO a tam idzie moja przyjaciolke wiec jak narazie niczym sie nie martwie i żyje dalej wakacjami i wolnością chociaz pogoda nie dopisuje jezyk Wink

ort. ~wiater
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DarkShadow
Dziub Dziub


Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Śro 20:51, 12 Sie 2009    Temat postu:

Ja miałam strasznego stresa ;0 bo przeprowadzalismy sie
i 1 klasa gimnazjum Jezu nikogo nie znam wszyscy sie gapili
jak nie wiem dziwne uczucie ale fajnie bylo w gimnazjum najfajniej jest bo w liceum to Boże tzn zalezy do jakiego byś poszłaSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamcia987
Martelina


Dołączył: 20 Maj 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Sob 11:47, 02 Cze 2018    Temat postu:

Jak ja sie cieszę, ze już nie ma gimnazjów to nie był czas który wspominam najlepiej. Wręcz przeciwnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luska12
Zaklinaczka mrówek


Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 226
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Nie 10:00, 05 Sie 2018    Temat postu:

Gimnazja niestety ale to już jest przesżłośc, jednak uczyć trzeba się dalej. Znalazłąm ostatnio bardzo fajne oferty na zeszyty, jeżeli chcecie pomóc odciążyć finansowo rodziców to pokażcie im tą porównywarkę [link widoczny dla zalogowanych] Na pewno im to bardzo pomoże ponieważ jest tutaj dużo ofert cenowych których nie znajdziecie nigdzie indziej, a po za tym każde rozpoczęcie roku to dla rodzica wielki wydatek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dziewczyński świat! Strona Główna -> O szkole
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin